Sköna brudar vare.

Gårdagen spenderades med massor av underbara tjejer! Började med att jag träffade Emelie och Annie på stan vi gick på H&M och där köpte jag och Annie oss en varsin het mössa så här mot Hösten!:) börjar ju tyvärr bli ruggigt kallt ute. Fast det är faktiskt rätt mysigt när det börjar bli mörk om kvällarna, nu äre bara tändaljus, julstjärnor i fönstrerna och snön som fattas!!:) Well, vi gick nöjda och glada hem till annie där vi hämtade smulpaj, gick sedan till sjukhuset där vi tog linje 2 till Hanna och härligaa lugnvik. Beställde pizza, vilket satt döds skönt i kistan efter att inte ätit speciellt mycket den dagen. Efter ett tag Ramlade Pernilla, Pernilla, Karolina, Josefine och Klara in med kladdkaka och Morotskaka, Mwah!

Och sedan var det dags för fotboll. Men blev inte så myckt tittande.. inte för min del iafl. Mycket mysigare att prata och gosa med mina flickor istället! Klockan tio skulle jag ta Bussen till Jonathan och Emelie till Marcus. Sprang ut i Sista sekund och SJÄLVKLART hade vi missat den. Förbaskat. Gick in till hanna igen för att vänta på nästa buss som gick 22.58 TRODDE JAG! När vi kom ut till hållplatsen stog det klart och tydligt 22.55. Den sved. Precis när vi tänkte gå hem till hanna så kom bussen, hoho. Men då gick den bara till Centrum så blev ingen Jonathan! Somnade direkt när jag kom hem. Nu vill jag bara att tiden ska gå så att jag får gå på stan med pernilla!



"Hej, jag och Pelle bakar, det vore kul om du också kunde göra det" hahaha. Karro är skön.
 Haha, snart ett år sedan tjejer. Funderar på lugg igen  också. svårt beslut.


Kommentarer
Postat av: amanda

du passar i allt:)

2008-09-14 @ 16:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0