sjukt kul, fest

GÅRDAGEN VAR sjuuukt kul, hängde med lina från klockan fyra på eftermiddagen gick på Kebab baren och åt lite innan vi drog hem till lina i lugnvik. Där kollade vi på tv, åt naturgodis och fixade oss inför kvällen, som vi faktiskt, eller iafl jag inte hade så stora förväntningar på. Och så WALLAH, blev så jävla lyckad kväll! Flera sådana tack!

Tror faktiskt att jag gick i sömnen inatt, vet inte om jag drömde det eller om det var verklighet, haha. har  för mig att jag vaknade när jag stod på golvet och började klä på mig massa kläder.. haha sjukt konstigt, men kul!

Vaknade i måttligtid idag också, sov sjukt skönt inatt. Och har precis ätit donken mat med lina!
Just nu är jag även lite leeeee, ska ut ikv men fan ingenting att dricka. det suger och det svider! Men ska försöka att fixa d där in i det sista! men ser riktigt mörkt ut. TYVÄRR.='/ Men gå på fest ska jag iafl. Tro mig.

Så vad händer nu då? klockan går ju baklänges känns det som! ahah. aja en dusch blir det!

PUSS/PATRICIA!

älskar dig Jonathan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0