Ny dag.

Hej åå hå.
Idag mår jag sådär.. hade kunnat vara bättre om man säger så.. Just nu är jag ensam, elin har precis dragit. Men känner att jag inte orkar vara ensam just nu faktisk. Vill bara ha något att göra. Så kanske lägger mig och börjar läsa på min engelska bok som jag helt har glömt bort. Sen får jag se om jag  kanske slår en plingeling till Lina och ser om hon har tid för mig;) Innan Jonathan kommer hit efter att han myst klart med Jocke! Fast helst vill jag att han ska komma hit med detsamma!!!

vad mer kan jag berätta, jag är så sjukt skolless. Helt sjukt.. va fan ska man ha skola för? och HUR många gånger ska man behöva ställa den frågan till sig själv och sin familj? Fel att någon bara kommer fram till en på stan och ger bort en väska och i väskan ligger det flera miljarder kronor. Och ett botemedel till aids så behöver man aldrig mer jobba!
Aja drömma går ju har jag hört?

Bara att sitta här och tänka på att det är fyra plågsamma skoldagar innan det är två dagars helg får mig att må illa och vilja spy!
orkar inte.

Nä nu ska jag inte sitta här och sprida negativ energi. Men om det är någon som söker lägenhet och inte vill bo ensam och vill dela med någon, typ mig! så SÄG TILL!

/Fernandez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0