kärlek är en bra medicin

Hej där!
Idag har jag sovit nästan hela dagen. Fy fan säger jag bara.. precis vad jag behövde för att må bättre. Känner mig faktiskt rätt kry nu. Eller, lite frisk luft hade ju suttit fint. Men jag orkar inte gå ut.. nä inte än. Vilket fall fick jag äntligen igång tv:n idag! Det tackar jag gudarna för. TACK. Så jag har suttit och kollat på massor av efterlängtade program idag.


Lina tror jag snart är här också. Hon skulle bara hem en snabbis och äta osv.. Sedan blir det AndraAvenyn. wöouw!

Sitter och lyssnar på den här underbara låten också, http://www.youtube.com/watch?v=cxo7mp56UXY  du bör lyssna.
Tror nog alla tjejer blir lite små kär i honom!


och sedan blire DESPERATAHUSFRUAR med suuuuuus, fan vad skönt att få vara med henne igen.. tror nog inte att någon förstår hur underbart roligt vi har tillsammans. det är sjukt. INGEN KLÅR OSS!

Nädu, mer bloggande senare ikväll. PUSS så länge. Och EXTRA mycket PUSSANDES på dig JONATHAN!
 ÄLSKAR bilden som cecilia gjort av mitt öga och den där texten!!! och jag tycker att det stämmer så bra. /Fernandez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0