Helgen

Hej Hej Hemskt mycket Hej!
Nu vaar det ett tag sedan jag skrev här i bloggen, så därför blir det en kort(?) sammanfattning av min helg! Så sätt dig lite bekvämt och LÄS! ;)

Fredag, allting fixat inför kvällen, det vill säga plats, klädsel och dryck. Vi var pepp vilket ALLTID är positivt när det gäller fredagskvällar och fest. Hanna och Hanna kom till min lägenhet vid sjutiden, vi tog oss ett glas vin innan vi begav oss vidare till Malin. Där var hon och Therese, efter ett tag mötte vi upp elin och och alla tjejer var samlade! Hade sjukt roligt, mycket snack och skratt, lite för mycket dricka för två hannor, tur att jag heter Patricia. hoho. Vid tio tiden så fick vi skjuts till Frösön, där vare fest ´fest fest. Var väl där det slog till rejält, haha... aja. Jag hade en rolig kväll iafl!!!
Sov hos jojje, som låste ut både mig och simon, tur hade jag när en granne kom hem mitt inatten behövde bara säga rätt lösenord till honom för att komma in, vilket var "snälla" inte så svårt att lista ut;)

Lördag, Sov för det mesta. Sen köpte Jag och Jojje pizzaa chips och godis, kollade bara på tv. Sen gick vi till hans syrra och spelade spel och kollade på film. Mys:)!! Gick hem igen kollade på Scrubs innan vi la oss.

Söndag, Fick skjuts av Joonathans pappa till stan. Gick hem och la mig direkt. Sov till två, kikat tv, överlycklig att den funkar! Så nu hoppas jag på en bra film ikväll! Så om ni har lite för er, SMSA! Eller RING!

Skola imorgon igen, Känns helt okej faktiskt. Veckorna går ju så jävla fort så snart är det ju fredag igen:)

Aja, en typisk söndag. Dagens låt ColdPlay - Viva la Vida

Puss/Pytti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0