Måndag= Skola.

Hejsan hoppsan!

sitter för tillfället på skolan och har Projekt och företagande. Håller på och skrivr min allra egna affärs idé! haha, vet inte om det kommer att bli så lyckat men gör mitt bästa, ja.. nästan iafl. Hade oförberätt prov i samhällskunskap idag också, det gick prima skinka! GÖTT ÅT MÄ!

sov i järpen inatt,var uppe typ hela natten och kollade på Ebba och Didrik. Älskar gamla filmer som man ÄLSKADE när man var liten! tycker fortfarande att de var riktigt bra också!

alltså både idag och igår har jag saknat Jonathan så sjukt mycket, ska verkligen bli härligt att få träffa honom idag, ska nog åka dit så fort jag kan efterskolan! Vi är ju ensam i hans lägenhet, vilket ska bli sjukligt mysigt!<3 saknar dig.

Är
lite besviken på första avsnittet på Andra Avenyn faktiskt, hoppas på ett bättre ikväll!

Någon som kan ge tips på vad man kan äta ikväll?

Puss/Fernandez.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0