Ge mä en älg rå!

Hello!
Idag har det inte blivit mycket bloggande för min del, tyvärr. Så därför sätter jag mig här halv ett på natten och summerar dagen lite kort innan jag ska sussa:)

Skolan började tio med Samhällskunskap, fick en riktigt rolig uppgift och jag måste säga att det gick riktigt bra för min grupp. Än så länge iafl! Lunchen bestog av Korv och Mos, MUMS.. eller? Efter vi slängt i oss maten lite fort så var det dags för att åka till Moose Garden, ÅÅÅH, jag blev helt såld. För er som inte vet vad Moose Garden är så är det ett ställe med Tama älgar, Massa små kalvar och stora älgar. Och helge fanns så klart på plats:). Blev mycket pussandes å kramandes med de stora liven. Hade inte med kameran tyvärr, men blev några mobil bilder iafl! Tror jag ska starta upp något liknande när jag blir stor. Eller bara tämja en älg och ha på gården? vem vet. Sedan blev det till och handla på traktören med HanniBanni. Gick sedan rakavägen hem till mig där jag jävlades lite med tv:n. Eller den jävlades väl mer med mig när den VÄGRADE att fungera. Så då blev det bums i säng och läsa den där boken jag började på förra veckan. ZzZz Yes baby. jag somnade.

Kring halv 8 kom Jonathan till mig, jag duschade och sedan var det BIO som väntade. Jonathan valde film och faktisk blev det en riktigt rolig film! Kom hem strax efter 11 och måste erkänna att sängen lockar, är ju inte speciellt sugen på att kliva upp halv 8imorgon bitti! Kill me! Första idrottslektionen imorgon också, ska på storsjöbadet, har ju inte varit där sedan de byggde om så ska bli riktigt roligt faktiskt!:)

Nej gott eller ont folk, sängen kallar!
Puss/Pytti
 Bild från Moose Garden! (inte från idag) GE MÄ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0