Better in time<3

I know time healing!
Att få sitt hjärta krossat av den man kanske älskar mest av allting på hela jorden är ett rent jävla helvete. Tänk dig att du älskar någon, att du älskar en person så mycket att du skulle offra allt för han/henne, tänk dig att du ALDRIG skulle kunna leva med någon annan, inte ens tänka på en annan kille än just HAN! Han den där underbara killen som lovade att aldrig lämna dig. Sedan innan man ens hinner tänka har han lämnat dig och den kärlek man trodde var så jävla äkta och perfekt förvandlas till tårar och ensamhet. finns det något värre? Att den man litat på mest, han som var ens bästa vän. Och varje gång man såg hans skratt eller underbara ögon så visste man, att HAN kommer jag älska tills jag dör, å jag vet att han känner samma för mig! Sedan står man där ensam, helt jävla tom. Man kan inte tänka, inte andas, man vill bara spy, man vill inte leva, man kan inte skratta, inte äta inte sova, man liksom finns inte! Tiden står helt stilla. Och det alla säger om att det kommer ordna sig och att man kommer hitta en mycket bättre känns bara helt värdelöst! In genom ena örat och ut genom de andra, för man vill ju inget annat än älska och bli älskad av just HAN! Inget annat har någon betydelse i det läget! Ingen människa borde få känna den smärtan, jag vet exakt hur det känns och nu när ens allra bästa vän får känna så här, eller ja två av de som står en så nära. Får känna så där, den där JÄVLA ensamheten den där JÄVLA smärtan, kan jag inte annat än må dåligt själv. Du är min andra halva och du hjälpte mig igenom den här skiten, så nu är det min tur att hjälpa dig! Genom allting, precis allt! Jag ska få dig att känna den där... Lusten till livet igen, lusten att vilja skratta och upptäcka nya saker. För jag vet att tiden har en jävla kraft och JA den läker alla sår! Och om inte så ger den kanske dig en ny chans.

Stumpan, halvan, kling, tuck ,hoppas du vet att jag ÄLSKAR DIG, i alla lägen! till döden skiljer oss åt.
Det var inte så här det skulle sluta, du har inget att förlora!

And the tears come streaming down your face
When you lose something you can't replace
When you love someone but it goes to waste
Could it be worse?

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you!

En sak ska du veta, att mig har du alltid kvar!
älskar dig

Faller du, står jag för två!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack för att du finns gumman<3 Önskar bara att det inte kändes så mycket:(

Älskar dig<3

2008-09-05 @ 11:09:47
Postat av: amanda

är det isak det handlar om så förstår jag!:/

2008-09-14 @ 16:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0