mandariner å bonaqua

KNAS! Idag är jag på så där.. konstigt bra humör igen, sitter och filurar på vad det kan bero på? Så skönt. och det lär ju knappast försvinna på ett tag heller, ska ju vara med Lina och Marie ikväll, jag är lyckligt lottad som har de tjejerna alltså!<3 IDOL blir det så klart och antagligen fullt med tjejsnack! Sen hoppas jag att jag å jonathan sover hos mormor å morfar, är ju Vem kan slå filip och Fredrik ikv, å det tänker jag fasen inte missa, näääe höuga ligen!

För övrigt sitter jag och äter NaturGodis, Mandariner, åå dricker bonaqua. NYTTIGT VA? iafl för att vara patricia som handlat något gott!
Har också varit duktig efter skolan idag, japp japp! Har ÄNTLIGEN städat rummet mitt, inte skinande rent kanske.. men rent! Ska ju komma en gubbe idag och kolla på lägenheten (ska ju flytta). Så då äreju viktigt att det är någolunda rent iafl :)

Nä nu tror jag att jag ska slå mamma en pling, behöver bli sponsrad till min vågtång! hah.

It's gotta be real, cause I won't fall in another Love

PUSS/ Fernandez
 wöuw!

Kommentarer
Postat av: Madelene E

Jag har en kompis som är med på idol ikväll^^

2008-09-18 @ 17:40:25
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och RÖSTA på mig och LÄNKA till mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-18 @ 17:42:55
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0