Söndag.

Kom precis hem till lägenheten i Östersund, gårdagen var.. si så där... Orkar inte tänka på den för nu vill jag bara ha någonting i magen, sjukt sugen på Naturgodis, så tror nästan jag måste springa upp till Traktören och köpa lite snart!!!

Sen så är jag rätt less på stan.. så jag kanske åker hem till Järpen, om ingen stoppar mig vill säga! Meen skulle vara kul att åka till stugan och träffa mormor å morfar mina morbröder kusin och mamma, så lutar mot hem färd.

Skriver mer senare gott folk. PUSS/Fernandez

There's still a little bit of your ghost, your weakness
There's still a little bit of your face, I haven't kissed
You step a little closer each day
That I can't see what's going on

 Just d, AndraAvenyn börjar ju idag också:D Klistrad framför tv:n blire!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0