Sju sovarn!

precis färdig med turism uppgiften, rätt enkel och rolig!
Hade en otroligt trevlig och rolig fjällvandring igår, ingwen träningsvärk idagdock... vilket är lite trist! haha. Ska ladda upp bilder senare, lite svårt här på skolan!

Tror att jag är sveriges värsta sjusovare, gick och la mig när jag kom hem somnade vid fem tiden, och sov till typ 11 var uppe någon timme och sedan somnade igen när jag vaknade igen var klockan typ nio på morgonen, haha inte illa om jag får säga det själv!

Ikväll ska jag se på idol, sedan åker jag till jonathan och sover där inatt! ÄLSKAR DIG!

nä nu ska jag fortsätta jobba, läs mer ikväll så får ni också se bilder.
Puss/Patty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0