IDOL baby

så, då har man precis försökt göra någon nytta i rummet efter skolan. Har hängt in hundratals plagg i garderoberna känns det som! men fortfarande är det fullt med kläder överallt. JOBBIGT och ser så jävla stökigt ut! Skolan idag gick bra, var/är på jätte knasigt humör idag. Riktat mot det positiva som tur 'är. Skulle jag känna så här varje dag så skulle jag antagligen vara världens lyckligaste människa tror jag bestämt. Konstigt hur man kan känna ibland...

Tror att jag ska till hanna och kolla på IDOL ikväll innan jag åker till jonathan, Hanna är bäst!!!
Men först en dusch och kanske en sväng på stan, vill köpa en sådan där locktång.. alltså typ "vågtång"=) Men får se hur dyrt det är först, vill ju spara pengar tills jag ska till Sundsvall nästa vecka med HP 2orna!

Well, nu kommer lite bilder från gårdagen.
Sen en bild på mig och Bästisfestis från helgen, saknar dig redan stumpis
 OCH nu bilder från fjällvandringen
 Så lite smått å gott, Puss/Fernandez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0