AJ!

Shao!

Sitter på turism lektionen med hanna, vi samanställer förra veckans intervju på torsjöbadet. Och snart drar vi vidare till Jamtli för att intervjuva där också:)
Var på storsjöbadet igår med skolan också, gick jätte bra för mig och Hanna på livräddningen! Sen var det fritt bad. Så ,man var ju tvungen att testa allt nytt! Men jag slog i huvudet HÅRT SOM FAN i en rutchkana, trodde helt seriöst att jag skulle dö! Så var tvungen att gå upp och Basta istället, men blev typ bara sämre... Åkte hem och sov, var lite lite bättre när jag vaknade, Jonathan väckte mig och vi åkte hem till Mormor och Morfar i Lugnvik!:) Idag är jag bara öm i huvudet efter smällen, men igår trodde jag aldrig att det skulle bli bra!

Kollade på Filip och Fredriks nya program också, jag älskar grabbarna alltså, så jävla härliga!!
Sedan gjorde jag ordning mat (bacon and Sallad) en riktig hit!  Vi kollade två program av Sex and The City innan vi la oss och sov! Nu tror jag att jag ska gå till lyan och handla mig en macka om jag ska orka fram till lunch!

IKVÄLL SKA JAG TRÄFFA PERNILLA! Patricia goes HAPPY!

Skriver mer senare! Och ikväll får man inte missa IDOL och fortsättning på Vem kan slå filip och fredrik!
PUSS/Pytti
                                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0