Just give me a huggggg!

Skolan börjar om exakt tio timmar. Jag är förvirrad och less! Jag har kommit på att det är för riskabelt att tänka för mycket. Tänker man när man är på halvdeppigt humör ser man allting från den mörka sidan. Just like I do now. Och gör man det kommer man fram till dåliga saker och dåliga beslut. Man gör saker man ångrar resten av livet. Man säger saker man inte borde. Så därför hade jag från och med nu bestämt mig för att sluta tänka överhuvud taget de kommande dagarna. Ja iafl de kommande minuterna. Fast tänk vad en värmande kram kan göra mycket, får man det av någon man tycker om, ja lite så där då och då så blir man plötsligt lite starkare, inte lika ensam och man kan börja se saker från ljusare sidor.

Eller varför inte bara någon som säger, du vet väl om hur glad jag är över att ha dig patricia? Precis, just nu skulle jag behöva den där kramen. Och de där orden som inte är ett dugg jobbiga att säga, men förgyllar en annan människas vardag.

Allting har ett slut
Men när något tar slut, ger det dig nya möjligheter.

Tänk på det människor.

So if you really love me, let the feelings show!

Sen lovade jag ju basse att skriva något speciellt om honom i bloggen min! haha, Svårt så där på beställning, så det får bli en annan gång!;) Men för er tjejer som är intresserade, är han singel och gillar mysiga hemmakvällar! så bara att ringa mig för mer info.



Kommentarer
Postat av: Pernilla

haha, man ska inte tänka så mkt, utan se till att alltid ha saker för sig så man inte hinner tänka. Då blir det bäst har jag kommit fram till. Men dom sakerna ska vara roliga också, och tillslut glömmer man det man skulle tänka på. Hipp shillevipp, allt är fantastiskt igen!:D

Jag skulle kramat dig om jag var i stan, Love you<3

2008-09-08 @ 11:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0