Ge mä en puss å en pankaka, tack.

Turism nu, drygt. Jag mår inte alls så speciellt bra idag, har typ ont i kroppen speciellt magen och huvudet sen sitter jag med kappan och fryser.. känns som om att febern närmar sig, har inte brytit ut än bara! Därför måste jag hem å vila. Viktigt att vara frisk imorgon då det är fest i lägenheten. Skulle vara hyffsat surt att behöva ställa in den faktiskt.. typisk att behöva bli sjuk också. bokstavligen hatar jag  det.

Så idag blir det en lugn dag, med plugg och te. förhoppningsvis ett dussin Pussar av min älskling också innan han åker hem till Nälden.

Nä en puss och en pankaka med sylt skulle göra susen. Min egna medicin med andra ord. Pankaka blire till lunch, en tupplur och en Puss till efterrätt. Sen bör jag nog bli frisk. joru.

Har lust att gå på bio idag, synd att alla mina pengar är slut bara sedan gårdagen. buhu.. mm så illa är det faktisk. Ett jobb skulle vara perfekt för mig.
Nä nu var det mycket klagande av mig, in med surläppen och fram med ett smile patricia.

Hörs ikväll, ska även ladda upp bilder sendare. så håll utkik.

PUSS/ En sjuk Fernandez.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0