Love you whoever you woulda been

Vissa saker är jobbiga. Vissa saker är jobbigare och vissa saker är obeskrivligt overkliga och ofattbart Jobbiga.
Jag har misst ett blivande syskon. Missfall.
Så tog sorgen över mig.


wonder what would have been
Would you've been a little angel or an angel of sin?
Tom-boy running around, hanging with all the guys.
Or a little tough boy with beautiful brown eyes?

And you never got'a chance to even open your eyes
Sometimes I wonder as a foetus if you faught for your life?
Would you have been a little genius in love with math?
Would you have played in your school clothes and made me mad?
I wonder about your skintone and shape of your nose?
And the way you would have laughed and talked fast or slow?

Maybe one day we could meet face to face?
In a place without time and space.


love you whoever you woulda been

Men jag kommer ju alltid att vara din storasyster.

Kan inte förstå hur jobbigt det här måste vara för pappa och mia om jag känner så här! Det är en sådan här hemsk händelse som får en att förstå hur mycket familjen betyder. Konstigt hur någon bara kan försvinna innan den riktigt börjat leva.
/ Fernandez<3

Kommentarer
Postat av: therese

jag vet hur det känns. hände min mamma 4 gånger men till sist fick ja en lillasyster, hoppas din pappa o mia inte ger upp (:

2008-09-28 @ 22:11:49
Postat av: Ragge

fan vad tråkigt:(

2008-09-28 @ 22:21:40
Postat av: amanda

uuuuuuuuuuuuuusch!!!:'(

2008-09-28 @ 22:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0