-

Jag har APU om sju timmar och jag kan inte sova. Hatar det!
Sen har jag ingen lust alls att ha APU. Vill och hoppas verkligen att de andra praktikanterna är kvar, så att man har någon att tala med. Vore himla bra alltså.

Annars då, kollade lite på film. Men var så himla okonsentrerad så jag stängde av. Lika bra att titta när jag verkligen känner för det!

Efter praktiken ska jag iafl på skolan och hämta lite böcker så att jag kan plugga till ett prov som jag har på onsdag. Inte speciellt lockande, men måste få det överstökat. Sen ska jag kolla när Nälden spelar fotboll tillsammans med Jonathan.
Mest troligt kommer han hit sen också och sover över. Hoppas det iafl, kommer ju att vara från varandra, ons, tor, fre, lör och antagligen söndag. Jag ska till Vemdalen och han ska till något annat ställe med sina kompisar.

Börjar faktiskt tagga till lite inför Forum nu. Det som känns lite konstigt är att jag knappt har en aning om vilka jag ska bo med. Tre okända tjejer och fyra okända killar. Men tror det kommer bli grymt. Har ju min Sunken.

Dags att ställa väckarklockan och sova. Må ju upp å duscha imorgon också.
Godnatt. Puss kram / patricia


Kommentarer
Postat av: anna

det kommer bli as bra :D nu peppar vi varandra och bara kööööör! PUSS

2009-04-20 @ 08:16:57
URL: http://annamarielle.blogg.se/
Postat av: FERNANDEZ AMANDA

Vad söt du är syrran! Se klart filmen sen...förresten så gick min första dag på jobbet skitbra!:) Det var mycket nytt att lära sig men inga problem, fick som tur hjälp idag! Men i morgon kör jag på själv så önska mig lycka till nu !

2009-04-20 @ 11:58:47
URL: http://amandafernandez.blogg.se/
Postat av: Angelica

v är apu för ngt ?:D

2009-04-20 @ 14:54:54
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0