Ansiktsmask=)

Nu har jag precis druckit upp mitt glas frukt-milkshake. Vart rätt gott faktiskt, har lite skills i köket endå!

Just nu sitter jag ny badad och klar, mamma har även kletat på en hemgjord ansiktsmask på mig.
Hon nämnde ingridienserna, var något liknande :
Ägggula
Honung
olivolja
Citron

Sen röööör ihop!

Ska bli lite spännande, dock är jag lite skeptisk till sånt där. Men kan ju hoppas på att det funkar.
För vem vill inte ha perfekt hy?

Skriver om resultatet sen, jus nu känns det som jag har betong i hela ansiktet.
Återstår att se.

Kram kram! / P



Kommentarer
Postat av: Angelica

jag ska åå sätta ansiktsmask idag .D häärligt

2009-04-17 @ 16:11:37
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0