Åre!

Hej och gladpåsk kompiiisaaar!

jag är precis hemma från en helt fantastisk dag i Åre.
Började med att vi åkte till Rödkullen, vi tog vårat pick och pack och gick upp en bit i backen där det kryllade av skid och fik sugna turister. Så klart suktade vi alla efter solen så vi slog oss ner allihopa, solen var hetare än vad man kunde ana och vi satt bara i linne och myste i solen. Var lite sliten sedan gårdagen, så blev även en kort tupplur för mig.
Så klart blev det varm choklad med macka innan vi åkte mot Åreby, där satt jag Maria och Vanessa i det folkfyllda torget och drack läsk och njöt av den vackra omgivningen.

Det var så jäkla stämningsfullt, folk som pressade i solen med en glass i handen samtidigt som det var DJ:s på torget som spelade skön musik. Satt där nästan tills klockan blev fem då vi beslutade oss för att åka till Åre chokladfabrik och avsmaka deras läckra choklad. Mums. Och jag kan lova er tjejer att det fanns mycket ögongodis i ÅRE.

Nu är vi hemma igen, blir Lax till middag och sedan åker jag till stugan ett tag och träffar mormor, morfar, morbröder och så klart mina kära kusiner. Så skönt att stå sin släkt nära!

Förresten så har jag blivit BRUN IDAG, känns MER än underbart, jag lovar!

Bilder kommer så håll utkik. Puss / Patricia

Här är en bild på världens bästa Morfar : ) Haha han är så söt



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du nämner inget om världens sötaste modell i bakgrunden !?

2009-04-11 @ 19:20:08
URL: http://amandafernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0