Bra och dåligt

Jag har inte riktigt orkar uppdatera här i bloggen sedan jag kom hem från Vemdalen.
Egentligen vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om det, då det var så sjukt jädrans roligt.
 Hur hittar man ett ord på en sådan bra helg med strålande sol, perfekt umgänge och fest hela dagarna och nätterna? Nej, det går bara inte. Man måste vara där för att själv kunna uppleva det liksom.

På forum i Vemdalen är livet perfekt, och till Höstforum så är vi äntligen 18 och slipper att bekymra om oss att komma in på skalet, nog att det inte var några problem. Men iafl.

När jag var på forum i helgen hände det en hemsk sak också, mamma ringde förtvivlat och sa att det brann på Solberg (där jag bor), jag fick panik och trodde att det var min lägenhet som hade fått sprutt, jag grät, men tillslut ringde mamma upp mig igen och det visade sig att det var lägenheten ovanför mig, 8stycken fördes omedelbart till sjukhus, det var till och med folk som tänkte hoppa, men de fick åka ner i en sådan där sak som brandmännen har ni vet?
Det är så läskigt så här i efterhand att veta att jag skulle vara en av dem om jag var hemma.
Nu stinker det iafl rök för fulla muggar här i huset, frågan är ju hur länge man ska behöva handskas med det.
(branden var mest troligt anlagt)

Har varit med jonathan sen jag kom hem, han har åkt hem till sig och jag funderar på att dra mig tillbaka. Blir lite TV tittande först och sen måste jag ge mig på den där sablans väckarklockan. Aja. Ordnar sig.

Gnatt folket. / En lättad Patty!

Kommentarer
Postat av: susie

usch vad hemskt! :o



nästa forum skall jag banne mig med på!

2009-04-26 @ 23:29:23
URL: http://susforpresident.blogg.se/
Postat av: Johanna Norrman

Äh, du har ju bra skills på att förhindra bränder : ) Hade du ju klarat galant :D

2009-04-27 @ 08:33:14
Postat av: amanda

Du borde sstäda lyan, ser ut som FAN där!

2009-04-27 @ 10:16:59
URL: http://amandafernandez.blogg.se/
Postat av: elin wikman



jävla idioter som hade anlagt den!

2009-04-27 @ 17:29:06
URL: http://elinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0