Dockor

Dagens praktik gick lyyyysande! Var lite trött bara. Men sånt man får leva med!

Just precis gick jonathan härifrån, han skulle på möte uppe på Wargen! Jag sitter och väntar på att Anna ska komma hit och knacka på, vi ska nämligen på Kupan och titta om vi hittar något som vi kan ha på Afterskiiiiin i helgen på forum.
Vi i våran stuga ska vara utklädda till dockor, Prickig klänning eller kjol, pumps, sen låååånga ögonfransar, småröda läppar och korkskruvat hår! Hoppas det blir som vi tänkt oss bara, haaha. Allt annat vore pinsamt.

Sen ska jag tillbaka till lägenheten igen och börja packa tills imorgon. Åker till Jonathan vid sju också om jag orkar.

Nu kan anna komma när som helst, så jag säger hejdå för stunden, Hörs när jag är tillbaka, håll tummarna för att vi ska hitta det vi söker!

Kram!

Kommentarer
Postat av: elin wikman

fina flickor! <3 hihi

2009-04-21 @ 20:21:55
URL: http://elinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0