Ey

Jonathan lagade middag till oss, var riktigt gott.
Sedan dess har vi kollat på färjan2 och ätit glass. Glassiiiiiiiiiigt!

Gruvar mig som bara den över nationella imorgon, VILL INTE! Har gått riktigt kasst för mig i Engelskan i tvåan då jag missat så jädra mycket då jag var sjuk. Men men, ska klara det här. Hoppas jag!
Synd att man inte har någon motivation för fem öre. önskar jag var en riktig jäkla pluggis, vet ju att jag kan bara jag vill!

Skönt med en kort skolvecka iafl, ledig tors-fre, vad ska alla göra på valborg förresten?
För min del blir det mycket troligt i Nälden, eller så åker jag hem till familjen. Skönt att få god mat och trevligt sällskap ju!
Stan vill man ju helst slippa, höua!

/P

Kommentarer
Postat av: Camilla

Neeeeej det gick nog bra :)! Fast jag tyckte det var svåra ämnen:O Men ett G borde inte vara så svårt att fixa, det gick nog helt ok ska du se :)!



Fuskigt att du är ledig torsdag förresten! Själv går man till 16 den dagen, heeeeheee.... :P

2009-04-28 @ 10:30:43
URL: http://ecwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0