FF

Har varit i våran stuga några timmar med syrran och hennes pojkvän rickard. Gjorde inte så speciellt mycket, men det var mysigt för det...

Det var meningen att jag skulle åka med bussen in till stan sen, men när jag komin till järpen märkte jag att jag hade glömt min sladdar till datorn. ILSKA. Ja det fanns inte så mycket att göra än att åka hem igen, så blir tåget istället.
Går lika bra det, speciellt när det var Pizza till middag.

Vad jag ska göra sen vet jag inte... eller jo Filip och Fredriks nya program börjar ju ikväll, och det kan jag bara inte missa.
Även fast jag aldrig träffat dem, bara följt deras program genom åren så känns det som om att jag har världens relation till de grabbarna, egentligen är det nog mest för att jag ser mig och Susanne i deras roller. Ja, ungefär som filip och fredrik är vi när vi är tillsammans. Tro det eller ej!
Sedan har jag en film på datorn som jag ska kika på också, tyvärr blir jag ensam inatt men det kanske är lika bra eftersom att jag börjar min Praktik klockan 8imorgon bitti, inte nog med det så har jag massvis med disk att ta hand om.
 Den tanken svider!

Nu ska jag äta klart middagen innan tåget går. Hörs när jag är hemma i stan. Kram / Patricia

NYA FILIP OCH FREDRIK?

Kommentarer
Postat av: susie

abselut! och nu är jag hejme och jag har saknat dig och i veckan skall vi leka :D

2009-04-19 @ 21:34:41
URL: http://susforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0