Förbannelse?

En förbannelse över min telefon.
På senaste tid har jag haft otur med telefoner, min telefon som jag hade i TRE år utan problem försvann helt spårlöst för något halvår sedan, så därför köpte jag en ny billig telefon som var skitbra, tills nudå.
Nu är den paajjj, eller nästan. Det är en telefon med lucka, och om jag stänger luckan så slutar mobilen att funka!
Därför har jag den öppen helatiden, då "hakar" den sig bara ibland och inte tusen gånger i i minuten!

Det går fortfarande att ringa och skicka sms som tur är, men den har dansat sin sista vals och en ny kommer att inskaffas så fort jag kommer in till stan, om den inte ordnar sig vilket jag är tveksam till eftersom detta pågått i ett par dagarn nu!

Så om någon har en telefon att sälja, eller bara förslag på någon billig och bra nalle så SÄG TILL!
Så länge får jag stå ut med min nuvarande som går mig på nerverna.


goodbye my lover, goodbye my friend you have been the one for me!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0