FORUM närmarsig

Jaaappp! Hittade en klänning på Rut mfl som jag ska ha på forum. En jätte söt med blommor på. Det som var så bra var att den kommer att användas i sommar också! Yez. Köpte även ett hårband och godiiis.

Jag och Anna stressade runt på stan i någon timme och nu är jag hemma igen, och vad gör jag?
Jo sitter vid datorn när jag i själva verket bör packa. Men vill inte ens öppna min garderob för finns knappt någonting där som faller mig i smaken då jag lessnat på ungefär varje plagg. Inte sommarkläderna då förstås. Men de kan jag ju inte använda nu tråkigt nog!

Tänk att vi åker till FORUM redan imorgon, vi har väntat på vårforum sedan höstforum var och äntligen är det dags igen!
Tre dagar av chill i solen och väärldens party om nätterna. Vi gillar det!

Nej må gräva fram lite(!) kläder jag kan ta med mig, sen drar jag ju till Jonathan och sover där. pöss på re!

Hörs då. / Fernandez




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0