Godis är bra skit

Har legat i sängen och kollat på tv rätt länge nu. Skönt har det varit, och skönt att jag inte somnade, jag brukar alltid ha otur och lyckas med det..

Vilket fall är jag lite sur, på Jonathan som inte tänker komma hit ikväll.
DÄRFÖR tänker jag gå och köpa sjukt mycket GODIS! okej, det hade jag gjort vilket fall. Men nu har jag faktiskt något att skylla på^^

Kanske
blir några minuter i Solariumet också, beror på hur mycket pengar jag ha,r vilket jag inte har en susning om?
Blir ett kontoutdrag på vägen mot affären.
Ska bli skönt med en nypa luft också.

Hörs sen kompisaaaar! pöss / Patricia


Kommentarer
Postat av: ISABELL AMANDA FERNANDEZ

Skärp dig! Du ska vara nyttig nu och inte äta godis och hamburgare vännen!

2009-04-07 @ 09:42:50
URL: http://amandafernandez.blogg.se/
Postat av: Olivia

Är du fotomodell?

2009-04-07 @ 09:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0