Hej bloggeeen

Hej bloggeeen,

Jag är fortfarande hemma i Järpen, vaknade för ett tag sedan när syrran överlyckligt ringde för att berätta att hon hade fått jobb. Kul för henne : )

Jag har inte alls speciellt mycket för mig, är irriterad på våran katt som är världens största Diva.
Hon behandlas som en liten Prinsessa här i huset. Riktig fjant katt, men då världens vackraste!
 Aja, hon ska väl mogna på sig någon gång hon med.
HEHE!

Jag gjorde aldrig milkshake igår, så det får bli idag istället. Har egentligen ingen aning om hur man gör?
Men är väl bara att leta upp något smaskit recept på internet!

Sen tycker jag synd om min mamma som är hemma och är sjuk. Det förtjänar hon inte. Men jag kan nog ana att hon är en gnutta glad, eftersom att hon då får sova längre om mornarna! ; )

jaja, Frukost var det ja. Kram / P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0