HEj hopp

Funderar på att bli pirat på heltid.


Jag trodde helt allvarligt att jag skulle dö idag när klockan ringde, hej jag är sliten!
Praktiken gjordes idag även fast jag nästan dog av trötthet! På vägen hem så räknade jag ut att jag faktiskt bara har några få veckor kvar där också, och sedan så är jag ledig varje mån/tis. Inte så illa pinkat va?

Förresten HANNA, om du läser det här så har jag en bra nyhet om våran utlandsAPU till sommaren! Grejjjjer det.

Annars då, städade lägenheten igår, solade med Pernilla och idag så frågade Jonathan om jag ville käka mddag med honom, så klart sa jag ja och vi kommer nog köpa med oss mat hit hem till mig.

Hörs sen då! Pöss

Kommentarer
Postat av: Fernandez

Vadå god nyhet ??? ska ni jobba på La mimosa eller !?

2009-04-27 @ 17:20:39
URL: http://amandafernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0