Hockey!!

Sitter och tittar på HV71-Färjestad. Är en rätt spännande första period, väldigt fartfylld och händelserik.
Så klart hoppas jag på att färjestad får en till seger, två segrar på rad kommer att stärka deras självförtroende yttligare.
Men HV71 är svår att knäcka. !

Har ätit lite mat precis, är en typisk söndag idag. Inget vettigt gör man. Man bara äter och är allmänt seg.
Sov länge idag, det behövde jag. En dag med mycket sömn.. måste ju bli frisk!

Senare så ska jag och Syrran gå och sola igen, blev bara en kvart igår. Idag ska det iafl bli lite längre hade vi tänk. Är ju så himla skönt att ligga där och bara lyssna på musik, samtidigt som man får en snygg bränna! Suveränt.

Lite synd att det
är molnigt ute bara, hade hoppats på strålande sol, promenad och enstor glass i handen.mmh.
Det får bli en annan dag,

Nu ska jag fokusera på matchen. Vi hörs sen! Kram / patricia


MODO hockey, Ni kommer att komma tillbaka starkast av dem alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0