Jag älskar livet

Underbara liv
Jag har verkligen insett hur lyckligt lottad jag är. Jag har nog  allt man kan be om, iafl i detta nuet, och det insåg jag igår när jag fick vara med dem som betyder mest hela dagen/kvällen.
 
nu så ska vi åka till Åre SOLA i det sjukt fina vädret och gå runt i affärer, riktigt mys med fika solbrillor och trevligt sällskap!

hade iafl en helt sjukt rolig kväll igår på krogen med mina systrar och vänner, Susanne när du läser detta du är grädden på moset! världs bäst.

Kommer ta fler bilder idag när vi ligger och "steker" och så klart bilder sedan gårdagen!
: )

Jag säger då det, jag älskar livet! KRAM så hörs vi snart igen / Patricia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0