Jordgubbar

idag var jag på hemköp efterskolan och köpte årets första Jordgubbar.
Jag försöker på alla vis att öka på sommar känslorna och då är ju Jordgubbar ett utomordentligt bra knep!
Och jag kan säga att det är väl inte riktigt säsong än, men söta och goda var de flesta! mums.

när jag kom hem var Amanda och Hennes kille här, och nu har de till min stora besvikelse åkt. De skulle till mormor och morfar och käka, själv orkade jag inte följa. Hade tänkt att tvätta lite kläder idag. Ordningsam som man är! ; )

Har glömt bort att skriva att jag har fått en tid hos doktorn eftersom att jag aldrig blir frisk. Hoppas de kommer på en bra lösning så jag slipper det här eländet. Sjuk= INGEN TRÄNING :(

Funderas på att gå och sola solarium snart också, ligger ju ett alldeles bredvid mig.
Skulle vara skönt med lite färg på kroppen, speciellt tills imorgon då jag ska på fest och bära klänning!

Nu ska jag göra lite nytta. Later! / Patricia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0