Kul med nya läsare!

Hej!
Ser på statestiken att mina läsare ökat rätt kraftigt, och det gillar jag så klart. Hoppas ni fortsätter att läsa och stannar kvar : )

Inatt drömde jag världens mardröm, att det var en mördare i sällsjö där vi har våran stuga som jagade och kidnappade mig, och vet ni vad det värsta är? Jo, att jag ska till stugan om ca 45minuter. Jag är för ung för att dö!

Om
ett tag kommer alltså mormor och morfar och hämtar upp mig och Vanessa, blir ett tag i stugan och sedan åker vi till Järpen. Så klart ska jag inviga vårat "hemmagym".

Har inte så mkt tid att skriva just nu, utan måste äta spenatsoppa som syrran lagat innan vi drar vidare!.

Hörs snart igen, Kram / patricia

GLÄDJE BILD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0