Lina !

Direkt när jag åkte hem från Jonathan igår kring fyra så blev det ÄNTLIGEN en återträff med min Pingla Lina.
Hon kom hem till mig, vi kollade på tv och pratade en massa, efter ett tag beslöt vi oss för att gå till domus och köpa middag, eftersom att ingen av oss hade käkat det. Så ja, "nyttiga" som vi är köpte vi oss en varsin fryspizza och chips.
Haha, vi gick iafl hem till mig och åt, och det var förbannat göttigt vill jag lova.

När vi var färdig med käkandet så ville vi sola solarium, så vi trippade iväg och solade i 20minuter.
Jag trodde jag skulle dö av värmeslag, och de sista 8minuterna var de längsta i mitt liv.
Lite brunare, gick vi hem till mig igen, kikade på sex and the city, och bara hade det allmänt trevligt.
Pratade om precis allt, så som bara tjejer kan!
Blev en rätt tidig kväll för oss båda, eftersom att vi var så trötta och ville kliva upp tidigt nästa dag, ifall att det skulle vara fint väder. Det vare så klart inte, men vi gick upp vid 11, kikade på tv. Fixade oss och gick på stan.
Blev en fika för oss två, så klart på Tehuset som är stans bästa café enligt mig. (av dem jag besökt)

Sedan gick hon till körskolan och jag åkte hem till mig i järpen, har precis ätit och nu sitter jag här.
Kanske får besök av Jonathan sen också... Hoppas det!

Jag uppdaterar snart igen. Har nämligen inskaffat mig lite saker idag på stan. Kram så länge!


Kommentarer
Postat av: FERNANDEZ AMANDA

Pytti ! Beachen 2009 som du snacka om, du är långt borta hör jag! Hamburgare, chips, godis och pizza! AJAJ det blir bakläxa.

2009-04-16 @ 21:31:10
URL: http://amandafernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0