Lita inte på väckarklockor

Har glömt berätta vad som hände mig imorse
igår kväll så ställde jag både min väckarklocka och mobilen på klockan sju. Jag låg och kollade på klockan mest hela tiden inatt och somnade efter fyra, jobbigt. Nästa gång jag tittad på klockan så var den 07.40!!! PANIIIIIIK, väckarklockan ringde inte, och ljudet på mobilen funkade inte. Så jag flög upp ur sängen som en vilsenhöna och klädde på mig samtidigt som jag borstade tänderna i princip! Sen slängde jag igen dörren och skyndade mig iväg.
Hann iafl dit i tid vilket jag tycker var riktigt bra gjort av lilla jag!

Just nu ligger jag och funderar på hur jag ska komma upp imorgon? Måste nog be mamma ringa och väcka moi.

Aja, sånt som händer. hehe. // Patricia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0