LOV är det bästa jag vet

Klockan har passerat 12 och jag börjar fundera på om det är dags att tänka på refrängen.
Nog att jag har sovit förut idag, men jag är fortfarande helt mör i kroppen efter dagens praktik.
Som en fisk utan ben!!

Börjar egentligen 10.50 imorgon, men jag tror att jag ska gå på studietiden så börjar kring tio. Ska göra klart lite rester i Turism. hurtigt.
Sedan har jag bara två Lektioner innan jag får lov, LOV jag avgudar det ordet. Finns det något bättre än att kunna säga
"Jag har Lov" jag avnjuter den meningen när den slinker ur munnen, och dess mening!

SÅ påsklov innebär Påskägg, det som är så bra med de ägg jag får av "påskharen" är att bland godiset, inlindat i folie så ligger det en slant också, han är allt bra snäll den där haren!

Sen får vi ju massvis av främmande från Sundsvall, vilket betyder GOD MAT och aktiviteter dagarna långa!


Kommentarer
Postat av: elin wikman

det ska bli riktigt skönt med lov!:D



HAHAHAHHAHAHA jag skrattar alltid lika mycket till den där bilden. HAHAHA.



2009-04-08 @ 08:29:22
URL: http://elinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0