LYCKLIGAST

Hej kära läsare.
Idag är jag överlycklig, solen skiner och jag känner mig som tio år igen! Underbart.

Som ni minns i ett av de tidigare inläggen så skrev jag om att jag ville göra min APU på ett Hotell utomlands.
Och idag när jag kom till skolan, berättade Hanna att hon hade talat om det med sina föräldrar och de tyckte att hon skulle, go for it!
SÅ, vi har pratat med våran lärare monica, och idag på lektionen har vi letat ut ett flertal hotell som vi ska ta kontakt med.
Nu har vi varit kvar på skolan längre, och har precis skrivit klart ett mail som vi kommer att skicka runt. Och det blev faktiskt riktigt bra, fast än att det var på Engelska. ; )

Allt detta innebär, att om det kommer att gå som vi tänkt, vilket det antagligen kommer göra, så kommer jag och Hanna dagen efter studenten att åka till Norge, för att samma dag ta ett flyg driekt till Mallorca. Där kommer vi att befinna oss till den 27juni, alltså tre veckor!
FATTA VILKEN ERFARENHET!

Sen kommer man hem precis lagomt till Gatufesten, Brun och go!
Jag säger då de, älskar livet!

nu ska jag skutta hem, hörs mer där. PUSS / LYCKLIG TJEJ!


Kommentarer
Postat av: elin wikman

åh va roligt:) jag hoppas verkligen att ni kommer iväg:D

2009-04-02 @ 10:19:02
URL: http://elinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0