Mysigt

Det blev en mysig kväll igår, med fika, prat och talang 2009.
Efter vi hade varit hos mig så följde jag Jonathan och Carola hem till dem här i Nälden.
Jag och Jonathan kollade lite på tv, spelade spel och sedan laddade vi ner Australia... Jag gillar verkligen den filmen, den berör mig på ett annorlunda vis, gämtemot andra filmer då!

Vi somnade inte innan fem, och Jonathan skulle åka bussen tio till Jobbet, jag vaknade 20min i 11 av att han missat bussen, som tur var gick det en buss klockan 11 också som han kunde ta!
Så nu är jag helt ensam hemma hos honom, trooor att jag ska ta bussen hem sen som går vid fyra. Samtidigt som jag vill vara kvar här hemma hos Jonathan och laga middag och mysa framför Robinson. Får väl se hur det blir med den saken, tror nog att min syrra saknar mig lite för mycket där hemma för att låta mig stanna här i Nälden. hehe!

Jisses, kan inte avgöra om lovet gått fort eller segt, de första dagarna gick ju rätt sakta, men nu i veckan har tiden bara rusat förbi. Vilket är lite smått störande. Dock blire ingen lång skolvecka som närmar sig, eftersom att jag har praktik Måndag, Tisdag Skola Onsdag och sedan åker vi ju Till Forum.

Lite synd att Forum just var den här helgen, då mina släktingar vill att jag kommer till Sundsvall och firar min kusin som fyller år. Måste lösa detta med mamma!

Nu ska jag kika om det finns något käk. Kram / Patricia




Kommentarer
Postat av: Fernandez Amanda

rödögd !? har jag inte sett förut...

2009-04-18 @ 14:32:38
URL: http://amandafernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0