Namnsdag!

Så ja, dår var det dags för ett nytt inlägg igen.
Jag hoppas att INGEN AV ER har missat att det är min NAMNSDAG idag, wiho. (Patricia)
Så tack för alla grattis på namsdagen-sms och annat gulligt!
BÄST av allt var min Namnsdagspresent som jag fick av världens bästa mamma.

Kika in dessa skönheter. Gladiator-sandaler från H&M 198kr
De ligger mig varmt om hjärtat och kommer att användas var och varannandag i sommar. Det kan ni skriva upp!
TACK MAMMA!

Jag inskaffade även ett par glassiga solbrillor på Indiska för endast 39kr.

Sen så har jag och mamma har även varit och handlat lite olika frukter så jag ska göra Milkshake sen.
Kunde inte få nog av den som jag köpte på tehuset idag. haha.

FÖRRESTEN SAKNAR JAG SOMMAREN, då blir jag äntligen 18jävla underbara sommrar!

Över och ut / Patricia

Kommentarer
Postat av: FERNANDEZ AMANDA

men fy fan vad fuskigt! Jag fick inge sånt på min namnsdag. Jävla as

2009-04-16 @ 20:47:20
URL: http://amandafernandez.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis då;) ja i sommar blir d kalas hos dig hoppas jag;) på födelsedagen:D

2009-04-16 @ 22:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0