ONSDAG

Precis hemkommen från sista dagen på skolan. Lyckligare tjej.
Skolan gick
förvånadsvärt fort, och efter skolan följde jag THERESE och SOFIA på stan.
Hade inte planerat att köpa något, eller jag hade snarare lovat mig själv att inte handla något, men det lyckades på något vänster att följa med yttligare ett nagellack och en ny mascara.
När therese gick till bussen gick jag in på domus och skulle handla, där mötte jag PERNILLA, en efterlängtad filur.
Vi köpte en varsin glass, för mig blidde det även en bytta jordgubbar, soppa och mjölk.

just nu försöker jag lösa min kväll, mina fina underbara kära vänner, vill att jag ska med på fest MEN min syster kommer vid tio till stan och vill komma in i min lägenhet.
PErsonligen fattar jag inte varför hon inte kan åka till Mormor och Morfar och sova,
har hon saknat mig för mycket kanske?

Nä, nu ska jag slå en pling till Jonathan för att se vad han sak hitta på ikväll.
SKÖT om er, Kram / Patricia

Mysbild.


Kommentarer
Postat av: ღ Fernandez Isabell Amandaღ

det är ONSDAG ! blir ingen fest för dig

2009-04-08 @ 18:03:14
URL: http://amandafernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0