pank och fet

Hej bloggen!
 Jag var både riktigt nervös och trött idag när jag vaknade. Jag, Jonathan och Amanda somnade rätt så sent igår, så det var bara att ta smällen, hade ju själv orsakat den!

så, min första dag på min NYA APU. WIHO. Jag måste bekänna att det faktiskt gick strålande.
Tiden bara rann iväg kändes det som. Det var även några andra praktikanter där, bland annat en kille från JB, Prolympia och en tjej som var från Polen. Henne kom jag väldigt nära, och jag är glad att jag kommer att få jobba med henne några dagar till. Får se hu länge hon stannar, hon har praktik för att få lära sig bättre Svenska. Super trevlig.

Vi åt
lunch på MAX idag, inte bra.
Någon i klassen som vet hur långt ifrån skolan man måste vara för att få mat-ersättnings-pengar?
För fortsätter jag så här, blir jag både pank och fet... !

nu ska jag rota i kylen, så klart bloggar jag mer senare. Puss / patricia





Kommentarer
Postat av: elin wikman

åh, va braa att de kändes bra med apun. jag tänkte på dig i morse:) hihi. du får prata med kristin om matersättningen, eller så får du börja ta med lunch hemifrån:)

2009-04-06 @ 17:51:32
URL: http://elinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0