Snart så!

Har ont i magen och dör snart av svält känns det som. Och inget kan jag äta heller, eftersom att vi får främmande över på middag ikväll så må jag vänta med att käka så att jag får i mig extra mycket av den goda maten!

Egentligen orkar jag inte med massa främmande idag, åkte hem till Järpen tillslut. Men funderar redan på hur jag ska ta mig tillbaka. (!)

Nu vore det ett ypperligt läge att ha körkort. Men förhoppningsvis inte ALLT för länge kvar dit, för gissa vem som har övningskört, och snart ska skriva in sig på körskolan? Jooruuu pysen, de e jag de!

Hade väl tänkt mig ungefär den här bilen när jag tagit körköret!

Kommentarer
Postat av: Milla

Svar: Ja, det låter snyggt det hurru :)! Får jag testa någon gång :D

2009-04-18 @ 19:57:20
URL: http://ecwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0