Sol och Hunger

Jag var i väg och solade ensam förut, amanda somnade. Så jag gick iväg ensam. Det blev bara 15minuter idag igen.
Har precis duschat, och nu sitter jag här och kollar på Sanningens Ögonblick. Rätt kul.
Har lust att gå på hemköp och köpa något att äta. Känns inte som om att det spelar någon roll hur mycket hag äter, jag blir ju aldrig mätt! JOBBIGT!

Imorgon är första dagen på min nya APU, jag är riktigt nervös. Ska börja klockan 8. Jag kommer med andra ord att vara helt död. Inte speciellt roligt att stå hela dagen och packa upp varor. Men jag tänker bitaihop och stå ut mina sista timmar.

Nu ska jag kolla om jag har något gött att käka, annars bliree HEMKÖP.

Later . Kram / Pytti


Kommentarer
Postat av: elin wikman

Det kommer säkert gå jättebraa på din nya apu:D

2009-04-06 @ 08:33:52
URL: http://elinviola.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hårdträning som gäller nu ! Kondition 1 timme om dagen och 15 minuter styrka!

2009-04-06 @ 13:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0