SOLSKEN

hej:)

världens gulligaste Jonathan kom igår iafl, han sa bara att han inte skulle komma för att han skulle kunna överraska mig. PUSS!

köpte godis för 37kr igår, måste vart rekord. Aja, rörde det knappt men har äti lite idag efter min APU, som för övrigt gick kanoners tills den sista timmen, då jag började må illa och blev svimmfärdig. Men det känns mycket bättre nu efter det att jag kommit hem och ätit lite frukt.

FÖRRESTEN, vilket vidrigt BRA väder det är idag. Bara jag som känner lyckoruset?
Längtar tills imorgon, sista skoldagen, sen äre lov. Ska hem och träna tills jag inte kan stå på benen längre!
 Närå. Men ska springa och Spinna riktigt mycket med syrrorna på våra ny inköpta prylar.
Vanessa den äldsta kommer för övrigt hem också. KUL!

ska ut på promenad senare också, men nu ska jag se klart the hills. så vi hörs lite senare. PUSS / Patricia

Kommentarer
Postat av: AMANDA

Springbandet funkar inte bara så du vet...haha! jag har 160 läsare idag :)

2009-04-07 @ 20:14:30
URL: http://amandafernandez.blogg.se/
Postat av: My

Jag kände också lyckoruset ! Helt fantastiskt väder :D

2009-04-07 @ 20:43:16
URL: http://mywestin.blogg.se/
Postat av: therese

ååh vilken man !

2009-04-07 @ 21:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0