Sommar?

Badet idag på storsjöbadet var mysigt och roligt, så klart blev det en glass efter också! : )
Jag och jonathan har bestämt att vi ska åka dit snart någon dag också, eftersom att han inte varit där sedan de byggde om... Är ju betydligt roligare där nu än innan. Dock lessnar man efter någon timme, eller ja inte Elin då! ahah.

Jag har inte den blekaste vad jag ska göra ikväll. Är ju ledig imorgon så kan hitta på precis vaaad jag vill.
Men har någon själ lust att gå ner till badhusparken och sola så är jag helt klart på, bara att langa ett sms eller att slå en pling.

Förresten blir det sommarväder hela helgen. Gissa vem som ska sola?

Jag och Jonathan ska börja med en sak också som jag ska berätta om senare, börjar på måndag : )

NU ÄRE scrubs!. Kram

Bild från Forum.




Kommentarer
Postat av: sarap

du du du! du måste skicka bilderna sen forum på oss ;p litensara[email protected]

2009-04-29 @ 22:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0