stress stress pepp peepppp

jag är så jäkla stressad och huvudvärken bara dunkar. därför var jag tvungen att sätta mig här och ta det lungt och andas!
Har med andra ord varit en väldigt hektisk dag, OJOJOJ säger jag bara!

vi ska åka om en timme och jag håller på att packar, har packat en resväska och en bag med kläder och jag är fortfarande inte klar. Kommer ju få hjärtinfarkt snart. Ätit har jag inte heller gjort och kommer nog inte hinna mer än en banan eller något!

Aja, vilket fall så är jag SJUKT PEPPAD! fan vad kul vi kommer att ha det. Tycker synd om er som inte ska dit också, ni kommer verkligen att ångra er!

Sen säger jag tack till mamma, du vet varför!<3

GLÖM INTE ATT RINGA OCH SMSA! vill ha lite kontakt från er som är där, och ni som är utanför vemdalen.

PUSS PÅ ER! / PAT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0