Torsdag.

MorrnMorrn.

Lite ledsen är jag just nu, för att Hanna är sjuk och vi skulle ju maila Hotellen idag :(
Får hoppas på att hon kommer imorgon. Krya på dig min vän<3

Annars då, mamma kom till mig igår.Hon hade köpt med sig sushiiii till mig. Jag hoppade nästan runt i lägenheten av glädje! det satt fint i kistan.

Kvart över sju, tog jag bussen till Jonathan var där ensam medans han var på träning. Satt bara och kollade på TV, lite jobbigt vare dock. Fanns tre olika program som jag ville se som giick samma tid. Du är vad du äter, Fotboll och Hockey.
Så där satt jag och bläddrade runt bland de tre kanalerna.Känns inte som om att jag riktigt kom in i något av dem, men det är väl ganska förståligt?.

Imorgon är det redan fredag, jag hinner inte riktigt med i svängarna. Igår var det ju 1april och jag lyckades inte lura någon:( besvikelse.

Nu ska jag komma igång med arbetet, och försöka att inte avlida av tristus. Kram / Patricia

Saknar lillsyrran.


Kommentarer
Postat av: elin wikman

ååååååååh! gud va söööt! :D <3

2009-04-02 @ 10:17:35
URL: http://elinviola.blogg.se/
Postat av: hanna

Ja, vi måste skicka imorgon! har du fått svar från anita? <3

2009-04-02 @ 12:53:29
URL: http://hbeckman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0