Sorry

Förlåt förlåt för löften om upptaderingar som inte blivit av.

ÄR hemma hos Jonathan nu, kom igår kring halv nio. Hans mamma och Jonathan hämtade upp mig vid stationen i Krokom och så åkte vi direkt till Nälden.
Jonathan beslutade sig för att övningsköra för andra gången i sitt liv, och jag kan ju inte annat än att vara stolt.
Så duktig, nog att jag satt med hjärtat i halsgropen när det gick lite för fort. Men han klarade det solklart!

Just nu ligger han och sover, jag är pigg så gick upp hit istället.
Vet inte riktigt om jag ska till stan sen, eller hem till Järpen igen. Har nämligen abstinens av min LINA! Så antagligen blire staden och en hel-najs kväll ´med min tjej!

FORUM börjar närma sig med stormsteg också. Jag är riktigt pepp, synd bara det att pengarna kommer att ryka.
Min hundralapp jag fick i påskägget kom i godtid.

Hörs sen!! KRAM / P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0