helloj

Igår när jag skulle till J så hade jag missuppfattat tiden på bussen med fem minuter. Dåligt arg man blev när bussen swisha förbi mig. Hmm.

Gick hem igen, sov någon timme och tog sedan nästa buss. Vi kollade på AA och myste. somnade väl kring 1-2 skulle jag tro. Han åkte vid 8imorse och jag tog nussen halv tio till stan. Nu är jag på skolan och har turism, lunch och sen slutar jag. Då kommer det att bli en hektisk dag, ska på kupan, stan packa och sen åker vi. Jag är stressad nå in i Norden. Men lite stress är inga problem när man väntar en toppen helg.

Tar så KLART med mig kameran.Kommer att dokumentera allting. Hehe. Nästan då.

Dessutom så får ni inte glömma att höra av er till mig. Ring och SMSA för kung och fosterland!

Nu ska jag jobba lite med min APU rapport. Hörs-

PÖSS OCH KRÄM! / Patricia fernandez




Kommentarer
Postat av: Anonym



vi ses på fredag snygging! :D

2009-04-22 @ 15:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0