Träning

Om ni undrar över min usla uppdatering är det för att jag har kommit in i en period där jag varken orkar, eller har något roligt att skriva!

Jag har ju bytt APU-plats nu också. Till matpiraten med hopp om att få in en fot där senare.
Just nu känner jag att jag ångrar mig, mitt första intryck av min handledare var alltså inte det bästa.
Han skrämmer mig!

Igår var det iafl fest i frösösportstuga. Vi var så klart först på förfest, som var riktigt kul.
Sen drog vi på festen, dansade loss och hade det trevligt, sen blev tyvärr Therese utslängd eftersom att hon inte stod med på listan, så då åkte jag och Cecilia hem med henne, jag åkte hem till mig.
Skulle egentligen träffa Jonathan och säga hejdå eftersom att han åkte till Stockholm idag, visst han ska bara vara borta tills imorgon. Men det är så långt borta, är väl det som svider...

Idag vet jag inte vad som händer, syrran och hennes vänner kanske ska förfesta här, så blir väl här med dem, Sen kanske susanne kommer också, vi ska kolla på Robinson kanske kollar läget på stan, veem vet!

Mamma och Jarmo är i stan idag, hon ringde precis och berättade att de har köpt ett Löpband OCH en Spinningcykel,
Nu blir det hårdträning för min del, kilona kommer att rasa!

Nu ska jag fixa lite krubb och kanske gå och sola. Hörs sen! / patricia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0