bäst

Min älskade Jimmy var så söt idag så jag måste berätta vad han gjorde.
Vi har ju som ni vet jobbat tillsammans under en vecka nu på dagis och den här veckan så började han jobba på småskolan istället, efter ett tag så skickade han sms där han skrev att han lekte med lego med barnen där och några minuter senare så skickade han sms på hans konstverk som föreställde vårat drömhus i Spanien, han hade gjort garage för bil och moped, balkong på taget en pool och massa annat.

Om jag bara hade en sladd till mobilen så kunde jag visa hur fint det var, ska försöka att fixa det på något vis sen :)
Vilket fall så var det vackert som satan, han vet allt vad som gör mig glad den grabben.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha söt:) jaa, riktigt nöjd var jag faktist över det :) det var ju du som började allt på ragges ballkong när du va korki o sa - tar du inte min hand och åker utomlands när vi slutat skolan så kommer du bo kvar i morsil och jobba på agis hela ditt liv:P haha! du är bääst

2009-08-11 @ 18:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0